Cu un abonament începând de la 21 de lei/lună plus TVA, orice bar, cafenea sau restaurant din România se poate conecta la cel mai mare magnet de consumatori din această vară – meciurile televizate de la Campionatul European de Fotbal din Franța, care începe vineri, 10 iunie, cu partida Franța-România.
Dolce Sport deține în exclusivitate drepturile de televizare pentru TOATE meciurile de la Euro 2016, canalele Dolce Sport fiind disponibile în cadrul ofertei speciale TV HoReCa de la Telekom Romania (detalii aici).
Astfel, cu un cost lunar foarte mic, orice bar, cafenea sau restaurant se poate conecta din 10 iunie până pe 10 iulie la febra meciurilor între cele mai tari echipe de fotbal din Europa, fără a mai ține cont de opțiuni speciale de televizare sau restricții – pentru că Dolce Sport este singura televiziune care va transmite integral Euro 2016. Iar fotbalul de calitate este frumos, și când este jucat de Naționala noastră, dar și când poți urmări un joc între două selecționate puternice precum Italia-Suedia sau Spania-Cehia – oricare dintre echipele care nu sunt în grupă cu România, dar al căror joc este memorabil și care va putea fi urmărit in exclusivitate pe canalele Dolce Sport.
Plus că un televizor mare, la care se vede în special fotbal, asigură vânzări semnificative din combustibilul preferat al suporterilor, berea.
Iar dacă localul nu e dotat cu un televizor de mari dimensiuni, nicio problemă – se poate cumpăra tot de la Telekom, împreună cu pachetul TV HoReCa, plătindu-l în rate pe durata contractului de doi ani. Mai mult, beneficiile televizorului achiziționat se vor remarca și după Euro 2016, când Echipa Națională, al cărei sponsor principal este Telekom, va începe meciurile de calificare pentru Mondialul din 2018 din Rusia. În plus, pe Dolce Sport se pot urmări campionatele interne de fotbal din Anglia, Germania, Spania, dar și Formula 1, NBA și alte competiții sportive in exclusivitate.
Mai mult, proprietarii de baruri, restaurante și cluburi pot lua de la Telekom și o soluție de internet de mare viteză de calitate superioară, pentru a oferi clienților acces la internet prin Wi-Fi, de calitate superioară - un alt element de diferențiere care îi va face pe mulți să opteze pentru acel local în detrimentul altuia. Iar clienții conectați la Wi-Fi mai mult ca sigur vor da check-in pe Facebook cu numele barului în care se află, iar asta înseamnă promovare gratuită.
Dacă vor să meargă și mai departe pentru a-și mulțumi clienții, patronii din segmentul HoReCa pot să opteze pentru soluția Managed Wi-Fi, care are o componentă de data analytics. Cu ajutorul ei, proprietarul poate afla dacă un client este la prima sa vizită sau a mai fost acolo, cât a stat în local sau pe la ce oră preferă să îi treacă pragul, în cazul în care este un client care a revenit. Dacă interpretează corect aceste informații, proprietarul localului își poate fideliza clienții și poate avea creșteri semnificative ale vânzărilor.
Așadar, cu o investiție care pornește de la 21 lei pe lună plus TVA pentru abonamentul TV de la Telekom, un proprietar de bar, restaurant sau hotel are în față o vară profitabilă. Numai bere suficientă să aibă!