Ministerul Culturii cheamă agențiile de publicitate să sprijine "pro bono", fără recompense financiare, campania de comunicare pentru strângerea donațiilor necesare la cumpărarea sculpturii "Cumințenia Pământului" a lui Constantin Brâncuși, prin servicii de creație, media, comunicare digitală și relații publice.
Agențiile de publicitate interesate sunt invitate să participe la un proces de selecție, derulat separat pentru partea de creație, media și comunicare digitală și separat pentru componenta de relații publice a campaniei și coordonat de o comisie formată din reprezentanți ai Ministerului Culturii, asistată de consultanți din partea industriei de publicitate și IAA România.
Agențiile interesate sunt rugate să trimită prezentările de portofoliu pe adresa de email [email protected], specificând pentru ce componentă se înscriu în selecție, până la 5 aprilie.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV DOCUMENT Donațiile pentru "Cumințenia Pământului" pot fi vărsate până la 30 septembrie
În urma analizei portofoliilor, Comisia va desemna un număr de trei agenții pentru fiecare componentă a campaniei, agenții care vor fi rugate să dezvolte propuneri concrete pe baza unui brief. Agențiile selectate vor fi rugate să lucreze pro bono pentru implementarea campaniei, inclusiv în ceea ce privește costurile cu terții.