Televiziunea va atrage investiții în publicitate în valoare de 225 de milioane de euro din totalul pieței de media, estimat la 351 de milioane de euro, care va înregistra o creștere de 6% față de anul 2015, potrivit datelor publicate de Initiative în Media Fact Book 2016.
Publicitatea în print va ajunge la 14 milioane de euro, față de 16 milioane de euro în 2015. Publicitatea radio va crește de la 19 milioane la 20 de milioane de euro, iar piața online va crește de la 57 milioane la 64 de milioane de euro, scrie News.ro.
Media Fact Book 2016 mai arată că piața TV va reflecta o inflație prin cost, de 5% - 10%, iar în ciuda schimbărilor în clasamentul audiențelor, primele trei poziții vor rămâne neschimbate - Pro TV rămâne pe primul loc, urmat de Antena1 și Kanal D.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Între estimările referitoare la piața digitală în 2016 se numără: creșterea numărului de formate video pentru toate dispozitivele, mai multă atenție pentru proiectele de conținut și formate speciale.
Stațiile radio vor continua să fie deschise către proiecte speciale, concursuri adaptate, show-uri realizate în locații neconvenționale și sponsorizări și vor oferi agențiilor de publicitate flexibilitatea comercială dorită, potrivit datelor publicate în Media Fact Book 2016.
Piața de print va oferi pachete media integrate, va face parteneriate pentru evenimente și va produce mai multe oferte media exclusive. Proiectele speciale, suplimentele și formatele neconvenționale vor rămâne tacticile printului în 2016.
Media Fact Book este o analiză a pieței media, realizată de agenția Initiative și publicată anual începând din 1997.
Fondată în anul 1994, Initiative a fost prima agenție media multinațională care a intrat pe piața din România. Membră a Interpublic Group, Initiative are 89 de sedii în 71 de țări.