Într-o perioadă în care avem nevoie, mai mult ca oricând, să putem conta unii pe ceilalți, Starbucks România caută permanent noi modalități prin care să sprijine comunitatea din care face parte de peste 13 de ani. Implicarea companiei în proiecte sau programe de interes pentru progres este motivată de dorința de a susține inițiativele locale care pot astfel contribui la dezvoltarea durabilă în beneficiul generațiilor prezente și viitoare.
Susținerea educației și îmbunătățirea calității vieții reprezintă pilonii principali pentru activitatea de responsabilitate socială a companiei. Astfel, luna decembrie a însemnat pentru echipa Starbucks susținerea unui proiect de suflet pentru două centre de plasament din județul Bacău, din localitățile Barați și Faraoani. Compania a contribuit la achiziționarea de tablete și laptopuri, căști, tastaturi și monitoare pentru ca elevii să poată participa la învățământul online. În plus, Starbucks a oferit produse alimentare și non-alimentare care le vor spori confortul copiilor în procesul de învățare.
„Pentru Starbucks România implicarea este parte din ADN-ul nostru ca organizație. Vorbim de un număr semnificativ de parteneri care se implică anual în proiecte menite să aducă o schimbare în bine în societate, prin diferite inițiative și proiecte care se încadrează în direcțiile noastre strategice. Este normal să întorci ceva comunității din care faci parte și fără implicare constantă, comunitatea nu se poate dezvolta, nu poate progresa. Întotdeauna Starbucks a considerat că, pentru a construi o companie de succes și stabilă, este nevoie de o atitudine axată pe performanță, dar în același timp sensibilă la umanitate”, a declarat Cristian Turculeț, Director regional Starbucks România și Bulgaria.
Ca parte a efortului comun împotriva efectelor negative generate de pandemia COVID-19, Starbucks a susținut anul trecut în București și în țară, cadrele medicale (medici, asistente și infirmiere), polițiști, pompieri, jandarmi, militari, aflați în prima linie, în contextul combaterii pandemiei de coronavirus, prin oferirea gratuită de cafea.
De asemenea, Starbucks România s-a alăturat în luna aprilie campaniei „Prețuiește viața” organizată de Andreea Marin, donând peste 400 kg de cafea boabe și 100 kg de alimente pentru persoanele aflate în carantină.
Dincolo de dezvoltarea business-ului, Starbucks România și-a asumat continuu rolul activ de a contribui la îmbunătățirea vieții comunității din care face parte și în care își desfășoară activitatea.
Începând cu anul 1971, Starbucks Coffee Company și-a luat angajamentul de a aproviziona și a prepara cafea arabica de cea mai înaltă calitate, respectând normele de conduită etică și profesională. În prezent, cu peste 25.000 de cafenele în întreaga lume, Starbucks este principalul prăjitor și distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelență și în conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experiența unică Starbucks în viața fiecărui client prin intermediul fiecărei căni de cafea servite. Pentru a împărtăși cu noi experiența, vă rugăm să ne vizitați în locațiile noastre sau online pe news.starbucks.com și Starbucks.com.
AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanți operatori de restaurante din Europa, listați public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri în franciză (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) și cinci branduri pe care le deține (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). În prezent AmRest operează rețeaua de peste 2100 restaurante în segmentele Restaurante cu Servire Rapidă și Restaurante Casual Dining din 26 țări: Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Croația, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franța, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudită, Elveția, EAU, Marea Britanie. Mai multe informații disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en