FOTO Netflix testează un flux de conținut multimedia inspirat de Instagram

FOTO Netflix testează un flux de conținut multimedia inspirat de Instagram
scris 6 iun 2019

Aplicația Netflix ar putea primi o nouă secțiune în care abonații să poată vedea clipuri și imagini din cadrul filmelor și serialelor ce urmează a fi lansate.

Netflix a anunțat că testează o nouă secțiune menită să promoveze conținutul nou. Disponibilă deocamdată unui număr limitat de utilizatori, noua secțiunea se numește, simplu, Extras.

Urmărește-ne și pe Google News

Extras este un feed inspirat din Instagram, ce poate fi accesat prin intermediul unui buton din bara de jos a aplicației. Feed-ul este compus din trailere și fotografii pentru filmele și serialele care urmează să devină disponibile în viitorul apropiat.

Clipurile din acest feed pornesc automat dar fără sunet, iar galeriile de imagini pot fi derulate orizontal - ambele abordări fiind inspirate din Instagram.

Spotify testează un sistem de sugestii pentru podcast-uri CITEȘTE ȘI Spotify testează un sistem de sugestii pentru podcast-uri

Dacă trailerele sunt disponibile și în paginile dedicate filmelor și serialelor propriu-zise, Extras este singurul loc din aplicație în care pot fi găsite fotografii din filme.

Bineînțeles, clipurile și imaginile sunt însoțite de butonul pentru share, prin care utilizatorii pot trimite conținutul respectiv prin intermediul aplicațiilor de chat, mail sau al rețelelor sociale.

De asemenea, există butoane pentru salvarea unui film sau serial în lista proprie și pentru crearea unei notificări care să acționeze în ziua lansării.

Nu este prima oară când Netflix se inspiră de la Instagram pentru a prelua formate pe placul celor tineri. Anul trecut, Netflix a lansat o funcție care folosește formatul Stories pentru preview-uri video ale filmelor și serialelor noi.

FOTO Netflix testează un flux de conținut multimedia inspirat de Instagram

viewscnt
Afla mai multe despre
netflix
filme
seriale
trailere