eAD.ro devine regia de vânzări exclusivă a YOOH, platforma digitală cu cea mai bună targetare a audienței de pe piața locală de publicitate. YOOH folosește peste 100 de ecrane mobile pe care rulează spoturi video digitale, toate montate pe flote de ride-sharing din Capitală și operate printr-o platformă software, iar noutatea absolută pe care compania o aduce pe piața publicității vine în urma dezvoltării modulului de date de audiență cu ajutorul căruia poate livra clienților o modalitate în premieră de targetare a audienței în timp real, în funcție de sex, vârstă, zone sau chiar în funcție de brandul telefonului pe care îl folosește consumatorul care privește reclama. eAD.ro și YOOH își propun lansarea pe piața din Cluj-Napoca, în această lună, cu 20 de mașini și dezvoltarea unui produs nou, care presupune afișarea pe ecrane a vremii și a nivelului de poluare din aer - până la nivel de cartier în Bucuresti.
”O nouă tehnologie care implică folosirea datelor și a algoritmilor, dezvoltată de un start-up local sub brandul YOOH, deschide noi perspective pentru piața românească a reclamei programate (programmatic advertising), prin modul ingenios în care combină două suporturi de publicitate - outdoor și digital. YOOH folosește peste 100 de ecrane mobile pe care rulează spoturi video digitale, toate montate pe flote de ride-sharing din Capitală și operate printr-o platformă software. Noutatea absolută pe care compania o aduce pe piața publicității vine în urma dezvoltării de catre YOOH a modulului de date de audiență dezvoltat pe baza informatiilor furnizate de către Orange, cu ajutorul căruia YOOH poate livra clienților o modalitate în premieră de targetare a audienței în timp real, în funcție de sex, vârstă, zone sau chiar în funcție de brandul telefonului pe care îl folosește consumatorul care privește reclama”, transmite compania.
YOOH este definită de dezvoltatorii săi drept ”platforma digitală auditată care are toate datele să schimbe piața de advertising din România”, datele furnizate de catre Orange permițân platformei de publicitate să obțină din miliarde de date prelucrate de algoritmi de inteligență artificială cea mai bună targetare a audienței de pe piața locală de publicitate
“Este un produs dezvoltat și care a fost testat zilnic în ultimele luni, ca să ne asigurăm că funcționează fluent și că livrează toate datele dorite. Acum știm că tot procesul este perfect setat. Ecranele noastre sunt dotate cu antene GSM si GPS pentru a avea in timp real date despre rularea campaniilor media si în acelasi timp prelucrăm milioane de date de audiență din teren. Toate aceste date ajung la noi si am pus la punct, printr-o procedură laborioasă, îndeplinind toate standardele GDPR, un produs ce înglobează acest flux uriaș de informații socio-demografice. Aceste date au fost integrate de programatorii noștri, vreme de 6 luni, în noua variantă a platformei de operare YOOH care folosește algoritmi și inteligență artificială, astfel că toți clienții noștri beneficiază de o profilare a audienței cum nu știu să mai existe în aceste moment pe piața românească. Iar rezultatul final este că putem oferi cel mai bun cost pe mia de utilizatori (CPM) din publicitatea românească”, declară Bogdan Vicol, CEO-ul companiei.
Potrivit companiei, difuzarea reclamelor este verificată de către Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) pentru a oferi clienților un proof-of-play având în vedere că sunt 100 de ecrane într-o continuă mișcare.
Targetarea audienței dorite a devenit atât de valoroasă pentru agențiile de publicitate deoarece majoritatea campaniilor de advertising folosesc automatizarea procesului de achiziționare a reclamelor, bazată de date și algoritmi de interpretare, scopul fiind de a difuza reclame audienței potrivite la prețul potrivit, adică la tariful cel mai competitiv posibil, precizează compania, adăugând că YOOH oferă în acest moment raportarea audienței în funcție de zeci de criterii, mergând până la geotargetarea pe zone predefinite de client, cum ar fi străzi, bulevarde sau cartiere.
“Fie că vorbim despre marii operatori de rețele de magazine, de farmacii, bănci sau mall-uri, advertiserii au acum garanția că, folosind YOOH, obțin cea mai eficientă utilizare a unei campanii, difuzând reclama dorită exact acelor categorii de public pe care le vizează. Iar ușurința cu care poate fi setată în platforma noastră o campanie, din câteva click-uri, permite oricărui brand să comunice versatil, eficient și simplu”, sustine Adrian Ionescu unul dintre fondatorii companiei care operează brandul YOOH.
Interesul pe care YOOH l-a produs în piață în ultimele luni este demonstrat și prin parteneriatul semnat, din 1 ianuarie 2023, cu unul dintre principalii actori de pe piața vânzării de publicitate din România, eAD.ro a lui Orlando Nicoară.
“Ne place YOOH pentru ca este o platformă ce combină, folosind tehnologia, două medii de promovare, digitalul si ooh-ul, oferind toate instrumentele necesare clienților pentru campanii eficiente de marketing. YOOH este digital pentru că oferă toate posibilitățile de targetare și raportare. YOOH este OOH mobil pentru că mesajele sunt afișate pe ecrane moderne care “circulă” prin oraș, fiind “urmărite” de tehnologia YOOH si furnizând rapoarte de audiență cu ajutorul datelor de la Orange”, afirmă CEO-ul eAD.ro.
Astfel, eAD.ro devine regia de vânzări exclusivă a YOOH, iar țintele comune sunt ambițioase: lansarea pe piața din Cluj-Napoca, în această lună, cu 20 de mașini și dezvoltarea unui produs nou, ce presupune afișarea pe ecrane a vremii și a nivelului de poluare din aer - până la nivel de cartier în Bucuresti.
YOOH este un produs dezvoltat de compania ATDS, deținută de un grup de investitori din zona de IT, comunicare și banking, care își propune să dezvolte platforma YOOH în cele mai mari 5-6 orașe ale țării și apoi să iasă pe piața europeană. Compania vizează în 2023 o evaluare în jurul a 5 milioane de euro care să-i permită obținerea unei investiții majore destinată expansiunii naționale și regionale.