Disney pierde din nou abonați la Disney+

Disney pierde din nou abonați la Disney+
scris 11 mai 2023

Disney a înregistrat o cifră de afaceri mai bună decât se aștepta în primul trimestru, dar a suferit de pe urma unei scăderi neașteptate a numărului de abonați la serviciul său de streaming Disney+, provocând nemulțumire pe Wall Street, scrie AFP.

Grupul Burbank, California, a generat venituri de 21,8 miliarde de dolari în cel de-al doilea trimestru al anului său fiscal eșalonat (octombrie până în septembrie), în creștere cu 13% față de an, scrie News.ro

Urmărește-ne și pe Google News
LISTA DiscoverEU: Aproape 1.500 de tineri români primesc permise gratuite pentru călătorii în UE CITEȘTE ȘI LISTA DiscoverEU: Aproape 1.500 de tineri români primesc permise gratuite pentru călătorii în UE
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

În primele trei luni ale anului, Disney a pierdut patru milioane de abonați la Disney+, până la 157,8 milioane la sfârșitul perioadei, în timp ce analiștii au văzut progresul acestui indicator, peste 163 de milioane. Acesta este al doilea trimestru de scădere pentru abonații Disney+.

Traiectoria contrastează cu cea a marelui său rival, Netflix, care rămâne pe trei sferturi de creștere la rând.

În tranzacționarea electronică după închiderea Wall Street, acțiunile grupului au pierdut mai mult de 4%.

Scăderea portofoliului de abonați Disney+ este cauzată în principal unei scăderi de 8% în India, unde variația serviciului, numit Hotstar, cântărește aproape o treime din totalul mondial. Dar gigantul de divertisment a înregistrat o scădere ușoară (-1%) și în America de Nord.

În același timp, Disney a înregistrat o creștere a venitului mediu pe abonament cu 13%, în principal din cauza creșterilor de preț.

Activitatea de streaming continuă să înregistreze pierderi, dar a continuat să reducă pierderile în trimestru.

Elveția imobilizează active și rezerve ale Băncii centrale a Rusiei în valoare de 7,4 miliarde de franci elvețieni, o decizie istorică CITEȘTE ȘI Elveția imobilizează active și rezerve ale Băncii centrale a Rusiei în valoare de 7,4 miliarde de franci elvețieni, o decizie istorică

În timpul conferinței telefonice privind câștigurile, directorul executiv Bob Iger a spus că este „incredibil de optimist” în ceea ce privește potențialul streamingului în ceea ce privește veniturile din publicitate.

Disney a lansat în Statele Unite, în decembrie, o ofertă care include mesaje publicitare, la un preț mai mic decât cel de bază. Se gândește să ofere această formulă și în Europa până la sfârșitul anului.

Bob Iger a pledat și pentru mai multă ortodoxie financiară în producția audiovizuală a grupului pentru platforme. „Este esențial să raționalizăm volumele de conținut pe care le creăm și ce cheltuim pentru a-l produce”, a îndemnat el.

Când Disney+ s-a lansat în noiembrie 2019, „am vrut să copleșim acest spațiu cu cât mai mult conținut posibil pentru a câștiga cât mai mulți abonați”, a explicat directorul general. Dar „ne-am dat seama că producem o mulțime de conținut care nu a alimentat neapărat creșterea”.

„Vrem să ne reducem producția fără a avea un impact asupra abonamentelor”, a spus Bob Iger.

Ca și în trimestrul precedent, rezultatele grupului au fost susținute de parcurile tematice, a căror cifră de afaceri a crescut cu 17% pe parcursul unui an, datorită prezenței mai bune, dar și a creșterilor de prețuri.

Doar creșterea veniturilor de pe urma parcurilor tematice a ajuns chiar și la 23%, dar veniturile sucursalei au fost afectate de performanța slabă a vânzărilor de produse derivate, a căror cifră de afaceri a scăzut cu 23%.

Per total, Disney a reușit să țină sub control creșterea costurilor (+10,7%) într-un ritm mai lent decât veniturile sale (+13%).

VIDEO PROFIT NEWS TV Educație cu Profit - Paul Dumitru, expert educație financiară, ASF: România - atac cibernetic la fiecare 6 secunde. Există însă asigurări CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Educație cu Profit - Paul Dumitru, expert educație financiară, ASF: România - atac cibernetic la fiecare 6 secunde. Există însă asigurări

Această diferență favorabilă se explică în special prin măsurile de economisire a costurilor decise de Bob Iger, șef al companiei care a preluat controlul în noiembrie anul trecut. Compania a decis în special să reducă 7.000 de locuri de muncă.

Profitul net aproape s-a triplat la 1,488 miliarde de dolari. Reluat pe acțiuni și excluzând elementele excepționale, date urmărite îndeaproape de piețe, profitul a ajuns la 93 de cenți, în conformitate cu așteptările analiștilor.

„Strategia pe care am prezentat-o ​​în trimestrul trecut (începutul lunii februarie) funcționează”, a comentat Bob Iger.

Compania „este pe cale să atingă sau să depășească obiectivul nostru de 5,5 miliarde de dolari” în economii pe tot anul, a spus directorul.

viewscnt
Afla mai multe despre
disney
abonați