Walt Disney Company a format un grup de conținut internațional pentru a-și extinde serviciile de streaming la nivel global, acesta urmând să fie condus de directorul pentru streaming Rebecca Campbell, care va fi subordonată directorului general Bob Chapek, transmite CNBC.
”Conținutul foarte bun este cel care determină succesuș serviciilor de streaming și sunt încântată să am oportunitatea de a lucra și mai strâns cu creatori talentați de pe piațele noastre internaționale, care produc povești noi cu relevanță locală, spre mulțumirea audienței noastre la nivel global”, a afirmat Campbell într-un comunicat.
Numărul abonaților Disney a crescut în mod constant în ultimele câteva luni, dar nu în ritmul exploziv înregistrat în timpul pandemiei, scrie News.ro
În trimestrul patru fiscal, încheiat pe 2 octombrie 2021, Disney a atras 2,1 milioane de abonați pentru Disney+, în scădere de la 12,6 milioane în trimestrul anterior.
Cu toate acestea, Chapek a reiterat în noiembrie, la publicarea datelor, că obiectivul companiei este să ajungă la 230-260 de milioane de abonați ai Disney+ până în 2024.
Compania a anunțat miercuri că numărul total al abonaților serviciilor Disney+, ESPN+ și Hulu a depășit 179 de milioane la sfârșitul anului dfiscal 2021. Nu este clar care este numărul de abonați ai fiecărui serviciu.