CEO-ul Pro TV își dezvăluie planul: Ne vom axa pe atragerea tinerilor. Să nu copiem

CEO-ul Pro TV își dezvăluie planul: Ne vom axa pe atragerea tinerilor. Să nu copiem
scris 31 aug 2021

Aleksandras Cesnavicius, CEO al Pro TV, a declarat că postul din Pache Protopopescu se va axa pe partea de digital, scopul fiind atragerea tinerilor.

„Digitalul e un produs important pentru noi, mai ales dacă vorbim de atragerea tinerilor”, explică Aleksandras Cesnavicius. Prin digital, conținutul de televiziune "clasică" ar putea ajunge și la publicul mai tânăr.

Urmărește-ne și pe Google News
Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial

„Cu cât sunt mai tineri, cu atât consumă mai puțină televiziune standard. Am început să facem primii pași anul acesta pentru a găsi conținutul potrivit, cum să ne adresăm unui public diferit în alt mod, să fie ceva sustenabil. Într-o anumită măsură, trebuie să se suprapună cu televiziunea”, a spus Cesnavicius într-un interviu pentru Pro TV, citat de Pagina de Media.

Tot el a punctat că Pro nu trebuie să „copieze” alte posturi internaționale. „Nu trebuie să copiem „jucători” internaționali. Nu e punctul nostru forte, nu e teritoriul nostru. Trebuie să identificăm la ce ne pricepem”, a mai spus lituanianul.

viewscnt
Afla mai multe despre
aleksandras cesnavicius
pro tv