Cartoon Network alungă zvonuri de închidere după un protest viral pe rețelele sociale, reafirmându-și angajamentul față de conținutul animat care rulează în acest moment, transmite publicația The Stateman.
Rețeaua populară de televiziune de animație Cartoon Network a marcat copilăria mai multor internauți de azi. Recent, un zvon a ciruclat pe rețelele de socializare care susținea că postul TV „a murit”, ceea ce a făcut ca hashtag-ul „RIP Cartoon Network” să devină în tendințe. Canalul, care a oferit lumii mai multe emisiuni memorabile, inclusiv „Johnny Bravo”, „The Powerpuff Girls” și „Scooby-Doo”, printre altele, a lansat o declarație ca răspuns la afirmații, scrie G4Media.ro

Zvonul a apărut atunci când o pagină X numită Animation Workers Ignited a postat un videoclip în care afirma că „Cartoon Network este în esență mort”. Clipul însoțitor, care a devenit viral, a sugerat, de asemenea, că alte studiouri de animație se confruntă cu provocări similare din cauza disponibilizărilor din industrie în urma pandemiei de COVID-19.
Videoclipul a descris problema, afirmând: „Cartoon Network este în esență mort și alte mari studiouri de animație nu sunt departe. Ce s-a întâmplat cu toți lucrătorii din animație? Mulți sunt șomeri într-un număr record, unii fiind șomeri de peste un an, în ciuda faptului că au industrie în timpul pandemiei. Când a apărut Covid prima dată, animația a putut funcționa complet de la distanță, făcând-o una dintre singurele forme de divertisment care ar putea continua producția neîntreruptă. Dar studiourile le-au răsplătit prin anularea proiectelor, externalizarea locurilor de muncă și concedierea în masă a artiștilor.”

Animation Workers Ignited, un cont administrat de comunitate asociat cu The Animation Guild, a postat videoclipul pentru a sensibiliza cu privire la starea industriei animației, care a fost afectată masiv de pandemie. În legenda însoțitoare, postarea le-a cerut oamenilor să-și exprime solidaritatea față de luptele industriei folosind hashtag-ul „RIPCartoonNetwork” și împărtășind emisiunile CN preferate din copilărie.
Acest lucru a dus la o reacție masivă, internauții împărtășind momente din emisiunile lor preferate, iar hashtag-ul a crescut rapid ca utilizare.
Canalul a declarat: „Cartoon Network ar dori să clarifice că nu există niciun adevăr în speculațiile că rețeaua sau studioul se închid. Cu o serie de noi lansări anunțate recent, rămânem angajați să investim continuu în conținut inovator care distrează și inspiră spectatorii noștri de pe tot globul.”

Canalul va continua să facă emisiuni animate și are câteva titluri viitoare aliniate. Unele dintre acestea includ „Adventure Time” și „Foster’s Home for Imaginary Friends”.