Lanțul de farmacii Dona îl numește pe Thomas Hofmann, care a condus o rețea de farmacii independente în Germania, în poziția de Chief Marketing & Digital Officer, urmând a coordona activitățile de comunicare, branding și digital.
Thomas Hofmann a acumulat o experiență totală de circa 25 de ani în poziții senioriale în companii precum Renault, Volkswagen, Intel, McDonald’s și agenții internaționale de publicitate (BBDO, HAVAS), iar ultimii 10 ani i-a dedicat industriei de retail online și offline. În perioada 2009-2014, Thomas Hofmann a condus rețeaua de farmacii independente Alphega din Germania în calitate de Director General, deținând în același timp o poziție cheie în coordonarea operațiunilor de marketing din întreaga Europa ale aceleiași rețele conduse de Walgreens Boots Alliance (Frankfurt / Londra).

Grupul Dona este format din firmele Siepcofar, Dona Logistică, Dona Marketing.
Cu o cifră de afaceri de circa 230 milioane euro, Grupul Dona reunește 327 de farmacii deținute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc și peste 2.500 de angajați.