Lanțul de farmacii Dona numește un german, fost la Renault, Volkswagen, Intel și McDonald’s, în poziția de Chief Marketing & Digital Officer

Lanțul de farmacii Dona numește un german, fost la Renault, Volkswagen, Intel și McDonald’s, în poziția de Chief Marketing & Digital Officer
scris 15 nov 2018

Lanțul de farmacii Dona îl numește pe Thomas Hofmann, care a condus o rețea de farmacii independente în Germania, în poziția de Chief Marketing & Digital Officer, urmând a coordona activitățile de comunicare, branding și digital.

Thomas Hofmann a acumulat o experiență totală de circa 25 de ani în poziții senioriale în companii precum Renault, Volkswagen, Intel, McDonald’s și agenții internaționale de publicitate (BBDO, HAVAS), iar ultimii 10 ani i-a dedicat industriei de retail online și offline. În perioada 2009-2014, Thomas Hofmann a condus rețeaua de farmacii independente Alphega din Germania în calitate de Director General, deținând în același timp o poziție cheie în coordonarea operațiunilor de marketing din întreaga Europa ale aceleiași rețele conduse de Walgreens Boots Alliance (Frankfurt / Londra).

Urmărește-ne și pe Google News
Black Friday 2018. LISTA ofertelor: de la aur, mașini, vacanțe și servicii dentist la bilete pentru Metallica și finala Champions League CITEȘTE ȘI Black Friday 2018. LISTA ofertelor: de la aur, mașini, vacanțe și servicii dentist la bilete pentru Metallica și finala Champions League
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Grupul Dona este format din firmele Siepcofar, Dona Logistică, Dona Marketing.

Cu o cifră de afaceri de circa 230 milioane euro, Grupul Dona reunește 327 de farmacii deținute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc și peste 2.500 de angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
dona
thomas hofmann