Zoom a mai investit 30 de milioane de dolari în Neat, un producător de echipamente pentru conferințele video din Norvegia.
În total, cu această sumă, Zoom a investit 41 de milioane de dolari în această companie, conform crn.
Luna trecută, acțiunile Zoom Video Communications Inc au scăzut cu 11%, după ce compania a oferit perspective prudente privind afacerile în acest trimestru, chiar dacă a raportat rezultate financiare solide datorate faptului că milioane de persoane continuă să folosească aplicația de videoconferințe online.
În trimestrul doi din 2021, compania americană a înregistrat pentru prima dată venituri de un miliard de dolari, iar pentru perioada iulie-septembrie 2021 se așteaptă la venituri între 1,015 și 1,020 miliarde de dolari, în timp ce analiștii estimează 1,013 miliarde de dolari, conform datelor Refinitiv.
CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențialZoom, care se confruntă cu o concurență din partea platformelor Webex (Cisco) și Microsoft Teams, a avertizat că se așteaptă la un declin al veniturilor de la clienții care au zece angajați sau mai puțin. Aceste grup este alcătuit în principal din IMM-uri care plătesc lunar facturile.
Câștigurile ajustate în trimestrul trei din 2021 ar urma să se situeze între 1,07 și 1,08 dolari pe acțiune, a informat Zoom, în timp ce analiștii se așteaptă la 1,09 dolari per titlu.
În perioada aprilie-iunie, Zoom a înregistrat un profit de 1,04 dolari pe acțiune, la venituri de 1,02 miliarde de dolari, ambele mai ridicate decât estimau analiștii.
CITEȘTE ȘI Transilvania Residence: un proiect imobiliar exclusivist în BrașovZoom, software dedicat apelurilor video între utilizatori, este folosit de milioane de utilizatori din întreaga lume, de la lecțiile online ale profesorilor, la întâlniri de afaceri, pe fondul măsurilor adoptate de autorități pentru limitarea pandemiei de coronavirus (COVID-19).