YouTube anunță că este interesat de filmele și serialele în care utilizatorul poate să aleagă continuarea.
Un purtător de cuvânt YouTube a făcut cunoscut faptul că platforma de video deținută de Google va investi în conținut interactiv, urmând să sprijine crearea filmărilor în care spectatorul poate alege modul în care continuă povestea.
Fără a oferi alte detalii, oficialul YouTube a mai spus doar că primul proiect de acest fel va fi lansat curând.
CITEȘTE ȘI Huawei este dispusă să vândă modem-uri 5G către AppleConținutul descris de YouTube seamănă foarte mult cu ceea ce a făcut Netflix cu Black Mirror: Bandersnatch, un film în care utilizatorul poate folosi telecomanda pentru a alege între mai multe continuări.
Unul din motivele pentru care YouTube este interesată de acest gen de conținut ar putea fi potențialul de advertising pe care conținutul interactiv îl are. Punând utilizatorul să aleagă între două produse, cei care vând publicitate pot învăța multe despre preferințele spectatorilor.
Recent, YouTube a anunțat că va reduce investițiile în conținutul original începând cu 2020, când bugetul disponibil pentru serialele originale va fi redus semnificativ.