Google a anunțat că va începe să testeze un nou sistem de afișare a reclamelor pe YouTube, cu două reclame video consecutive chiar la început.
Numit de cei de la Google ad-pod, calupul publicitar care va fi afișat la începutul filmelor va fi compus din două reclame video pre-roll care pot fi oprite de utilizator după câteva secunde.
Google spune că experimentele făcute până acum arată că această abordare va reduce numărul de întreruperi pe care utilizatorul le va suferi pe parcursul vizionării din cauza reclamelor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Inginerii companiei americane spun că cercetările lor arată că utilizatorii au o toleranță redusă față de pauzele de publicitate în special în cazul clipurilor lungi.
Folosirea sistemului cu ad-pod ar trebui să scadă cu 40% numărul întreruperilor cauzate de reclame pe YouTube.
Tot ca urmare a acestui nou sistem, numărul utilizatorilor unici cărora le sunt afișate reclamele ar crește cu 8 până la 11 procente, conform celor de la Google.
Adpod-urile vor fi intra anul acesta pe desktop și vor fi folosite ulterior pe mobile și pe televizoarele inteligente.
Google încurajează advertiserii să folosească noile formate dedicate televizoarelor unde, spun oficialii companiei, utilizatorii urmăresc peste 180 de milioane de ore de video pe YouTube.