Formatul Stories, împrumutat de la Snapchat de foarte multe platforme online, va dispărea în curând complet de pe YouTube.
YouTube anunță că formatul Stories nu va mai fi disponibil decât până la 26 iunie. După această dată, nu vor mai putea fi create postări în acest format.
În plus, orice postare în format Stories postată de acum și până pe 26 iunie va dispărea din cadrul platformei la șapte zile după publicare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Platforma video deținută de Google rămâne acum să se concentreze pe video, în special pe formatul vertical, a cărui popularitate a crescut în ultima vreme și care deja acomodează reclame.
YouTube a început să testeze formatul Stories în 2017, însă, pe atunci, îl numea Reels - nume la care a renunțat un an mai târziu și care avea să fie ales de Meta pentru filmările verticale.
Formatul Stories, făcut celebru de Snapchat, a fost copiat de numeroase alte platforme online. Dincolo de YouTube, Facebook și Instagram, acesta a mai fost folosit, printre alții, de Twitter și LinkedIn, ambele renunțând la el între timp.