Două noi tipuri de reclame își vor face loc în cadrul aplicației YouTube pentru televizoarele smart, pentru a crește și mai mult veniturile companiei.
Ca și cum nu sunt deja destule reclame pe YouTube, platforma video deținută de Google pregătește două noi tipuri de anunțuri ce vor fi afișate utilizatorilor care o accesează de pe televizoare.
În primul rând, va fi implementată o reclamă de 30 de secunde care nu poate fi sărită. Utilizatorul va avea o singură opțiune dacă nu vrea să aștepte să treacă cele 30 de secunde - să renunțe pur și simplu să mai urmărească clipul respectiv.
CITEȘTE ȘI Google va șterge conturile rămase inactive timp de doi ani, din decembrieAcest tip de reclamă va rula în cazul celor mai populare filmări, spun oamenii de advertising de la YouTube, fără să explice ce înseamnă asta în cifre concrete.
Un alt nou tip de reclamă va fi afișat, tot pe televizoare, atunci când utilizatorul întrerupe redarea. Aceeași reprezentanți ai companiei numesc această reclama Pause Experiences.
Noile reclame sunt anunțate la puțin timp după ce YouTube a început să testeze un sistem de blocare a instrumentelor care blochează reclamele. Acesta nu permite vizionarea celor care folosesc extensii adblock, dându-le de ales între dezactivarea extensiei și abonarea la Premium.
Cu aceeași ocazie, YouTube a anunțat că a trecut de 150 de milioane de utilizatori unici în Statele Unite în decembrie 2022.