Începând de luna aceasta, YouTube va înlocui cifra exactă de abonați ai unui canal cu o aproximare, măsură criticată de o parte a creatorilor de conținut.
În locul unei cifre exacte, precum 575.945, spre exemplu, numărul de abonați din dreptul unui canal de YouTube va fi aproximat de forma 575K.
Google a justificat schimbarea prin faptul că vrea să omogenizeze formatul în care este afișat numărul abonaților pe toate platformele și pe toate tipurile de dispozitive. Până acum, această informație era afișată într-un fel pe smartphone și în alt fel pe desktop.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Modificarea vizează doar informația afișată public sub clipurile video sau în paginile de căutare. Creatorii de conținut vor putea în continuare să vadă numărul exact al abonaților pe care-l au în cadrul secțiunilor de analiză din YouTube Studio.
Doar în cazul canalelor cu peste 1.000 de abonați se va face această aproximare. Canalele cu mai puțini abonați vor fi însoțite în continuare de numărul exact al acestora.
Aproximarea va fi făcută și prin YouTube Data API, astfel că numărul scurt va fi afișat și pe platformele terțe, care monitorizează numărul de abonați pe mai multe rețele sociale, precum Social Blade.
Și Instagram a cochetat anul acesta cu ideea ascunderii numărului de like-uri din dreptul postărilor, pentru a reduce din focusul și presiunea pusă de creatorii de conținut pe acest indicator.