La fel ca Meta, YouTube vrea să concureze cu TikTok „împrumutând” ideea clipurilor verticale și vrea ca proprii creatori de conținut să-și salveze vechile clipuri în format video scurt.
YouTube a lansat un instrument pentru creatorii de conținut, prin care aceștia pot salva rapid clipurile video în noul format Shorts, care desemnează clipurile video scurte și verticale, pe care platforma le-a copiat de la TikTok.
Disponibil în aplicația mobilă de YouTube, noul instrument este simplu de folosit - creatorii nu trebuie decât să selecteze o parte de până la un minut dintr-o filmare veche și să încadreze noul clip pe verticală.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
YouTube speră că, astfel, creatorii de conținut vor încerca să-și crească prezența propriului canal și, totodată, să contribuie la creșterea numărului de filmări care îmbracă formatul Shorts.
Nu este prima mutare pe care platforma deținută de Google o face pentru a împinge în față acest format. Deja toate clipurile postate pe YouTube care au sub 60 de secunde sunt convertite automat în Shorts.
YouTube spunea în iunie că peste 1,5 milioane de utilizatori urmăresc clipurile Shorts măcar o dată pe lună, nivel care nu a fost greu de atins, ținând cont de agresivitatea cu care companie promovează acest format.