La mai mult de un an de când Elon Musk a cumpărat Twitter și, apoi, l-a tranformat în X, rețeaua socială suferă pierderi semnificative la nivelul utilizatorilor zilnici.
Datele publicate de Sensor Tower pentru luna februarie arată că aplicația mobilă X a avut 27 de milioane de utilizatori zilnici în Statele Unite, mai puțin cu 18% decât în urmă cu un an.
Din noiembrie 2022, când a fost preluată de Musk, rețeaua a pierdut sau cel mult a reușit să-și păstreze numărul de utilizatori de la o lună la alta.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Per total, în Statele Unite, X are cu 23% mai puțini utilizatori, decât înainte să fie cumpărată de Elon Musk.
Nici la nivel global situația nu stă cu mult mai bine. Cu 174 de milioane de utilizatori în februarie, X și-a pierdut 15% dintre utilizatori în ultimul an.
Cu excepția lunii octombrie, când a existat o foarte mică creștere, evoluția lunară la nivel global a fost similară cu cea din Statele Unite - scădere sau stagnare.
În același timp, celelalte rețele au înregistrat creșteri modeste, de la TikTok cu 0,5% și Facebook cu 1,5%, la Instagram cu 5,3% și Snapchat cu 8,8%.