X a blocat contul de reclame al Comisiei Europene, acuzând că aceasta ar fi folosit tactici nepermise pentru a crește tocmai vizibilitatea postării în care era anunțată amenda.
Conform companiei lui Elon Musk, după ce nu și-a mai folosit contul de reclame din 2021, Comisia Europeană a folosit un format rezervat pentru reclame în postarea care anunța amenda.
Reprezentanții platformei spun că postarea creștea artificial expunerea, făcând utilizatorii să creadă că este un video. Explicația este bizară, întrucât postarea Comisiei chiar includea un scurt clip video.
Decizia X, care pare mai degrabă o formă ineficientă de răzbunare după amenda primită, arată, încă o dată, că X a devenit un instrument folosit de Elon Musk conform propriilor interese și orientări politice.
X a devenit prima companie amendată pe baza legislației pentru piețe digitale și trebuie să vină cu o rezolvare la problema „bifelor înșelătoare” în următoarele două luni.
După amendă, Elon Musk și-a reînceput atacurile la adresa Uniunii Europene, cerând inclusiv desființarea acesteia.















