Twitter a înregistrat o scădere de aproximativ 40% atât a veniturilor, cât și a câștigurilor ajustate, pentru luna decembrie, față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit unor persoane familiarizate cu aceste date, citate de publicația Wall Street Journal, transmite agenția News.ro.
Mai mulți agenți de publicitate importanți și-au redus cheltuielile pe platforma de socializare după ce Elon Musk a preluat conducerea companiei pe 27 octombrie, ceea ce a dus la o scădere cu 71% a cheltuielilor publicitare pe Twitter în luna decembrie, potrivit datelor companiei de cercetare în publicitate Standard Media.
Twitter nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii a Reuters.
Musk, care a avertizat în noiembrie cu privire la posibilitatea ca Twitter să intre în faliment, a declarat în decembrie că aceasta este pe cale să ajungă ”aproape pragul de rentabilitate a fluxului de numerar” în 2023.
Twitter a făcut prima sa plată de dobânzi în ianuarie, pentru un împrumut acordat de bănci pentru a ajuta la finanțarea achiziției de către miliardarul Musk a companiei de social media, anul trecut.