WhatsApp încearcă o nouă formă de monetizare a serviciului, care va consta într-o serie de facilități ce vor fi disponibile doar celor care vor plăti un abonament lunar.
În codul versiunii beta a aplicației WhatsApp au fost descoperite indicii care arată că serviciul deținut de Meta vrea să lanseze o versiune Premium, pe bază de abonament.
Prin inspectarea codului, au fost descoperite trei funcții suplimentare ce vor fi disponibile în cadrul abonamentului, însă, nu este exclus ca și alte opțiuni să fie adăugate înainte de lansarea oficială sau chiar după.
CITEȘTE ȘI Google vrea să dubleze vânzările de smartphone-uriÎn primul rând, plătitorii vor avea acces la un link personalizabil pentru propriul profil, link ce poate fi modificat o dată la fiecare trei luni. Acest link ar trebui să reprezinte o modalitate mai facilă de contactare a unei firme decât după numărul de telefon.
În al doilea rând, versiunea Premium va permite conectarea simultană a până la 10 dispozitive la aceeași cont. Limita actuală pentru toți utilizatorii este de 4 dispozitive conectate simultan.
În fine, plătitorii vor putea să realizeze apeluri video cu până la 32 de participanți. Se cunoștea faptul că WhatsApp testează conferințele video criptate cu până la 32 de participanți, însă, nu se știa că acestea vor fi disponibile doar pe bază de abonament.
Din funcțiile pe care compania a ales să le includă în abonament, se pare că WhatsApp Premium se va adresa companiilor. Acestea vor beneficia de funcții care le vor permite să efectueze operațiuni de comerț prin intermediul serviciului deținut de Meta.