Whatsapp, serviciul deținut de Facebook, a început o nouă etapă din strategia de comunicare prin care încearcă să determine utilizatorii să nu renunțe la produs în favoarea concurenței.
După zeci de postări online și chiar reclame în ziare, WhatsApp a trecut la nivelul următor din campania prin care încearcă să le transmită mesaje liniștitoare propriilor utilizatori, care, din cauza noilor politici de partajare a datelor, au început să renunțe la WhatsApp în favoarea Telegram și Signal.
De data aceasta, comunicarea are loc chiar în cadrul WhatsApp, acolo unde compania americană a început să posteze mesaje în formatul Story, în care susține aceleași idei din postările online și reclamele din ziare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Ne dedicăm protejării intimității”, scrie alb pe verde într-un astfel de mesaj, care, fiind disponibil în secțiunea Status, poate fi văzut de toți utilizatorii rețelei care o vizitează.
Acest gen de mesaje fac parte dintr-o campanie pe care WhatsApp a recunoscut că o derulează în prezent în Statele Unite și Marea Britanie, după ce a făcut deja același lucru în India.
Ca și în cazul celorlalte comunicări, WhatsApp spune că vrea să combată dezinformările și să le aducă aminte utilizatorilor că mesajele directe dintre aceștia sunt criptate.
Întreaga poveste a început când WhatsApp și-a anunțat noua politică de intimitate, obligatorie pentru toți utilizatorii, prin care datele personale generate de comunicarea cu brandurile și funcțiile de cumpărături vor fi procesate de Facebook.
De atunci, milioane de utilizatori au renunțat la WhatsApp și au trecut la Telegram ori Singal, două din principalele alternative la produsele de comunicare deținute de Facebook.