Numărul utilizatorilor WhatsApp Business a crescut de patru ori în ultimii trei ani, conform cifrelor oficiale.
WhatsApp Business, versiunea dedicată companiilor a celei mai populare aplicații de chat, a depășit pragul de 200 de milioane de utilizatori pe lună, anunță Meta.
De la ultimul anunț oficial, din iulie 2020, când avea 50 de milioane de utilizatori pe lună, număr de utilizatori ai produsului a crescut de patru ori.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cu aceeași ocazie, Meta anunță că firmele care folosesc WhatsApp Business pot să creeze reclame „click-to-WhatsApp” și fără a avea nevoie de un cont de Facebook.
Firmele pot acum să creeze, să plătească și să publice reclame pe Facebook și Instagram direct din WhatsApp Business.
Anul trecut, Mark Zuckerberg anunța că acest tip de anunțuri a crescut cu 80% de la an la an, cu o rată anuală a veniturilor de 1,5 milioane de dolari.
În fine, WhatsApp Business se pregătește să lanseze o facilitate plătită, prin care companiile vor putea să automatizeze procesul de trimitere a mesajelor personalizate. Compania nu a oferit detalii despre această facilitate, dar a spus că va începe să o testeze în curând.
WhatsApp Business reprezintă cea mai importantă încercare a Meta de monetizare a celor peste două miliarde de utilizatori WhatsApp, în condițiile în care a fost obstrucționată să le folosească datele pentru a-i targeta cu reclame.