Veniturile din servicii ale Vodafone România, al doilea jucător local de telefonie mobilă, au atins 191,5 milioane de euro în trimestrul trei al anului fiscal, încheiat la 31 decembrie 2021, rezutatul fiind în scădere față de raportările din trimestrul doi.
În total, compania a consemnat venituri în perioada 1 aprilie 2021 - 31 decembrie 2021 (primele 9 luni ale anului fiscal 2021 - 2022, care se va încheia la 31 martie 2022) de 579 milioane de euro, comparativ cu 577,8 milioane de euro în intervalul 1 aprilie 2020 - 31 decembrie 2020.
Baza de clienți de servicii mobile și fixe și de soluții IoT a Vodafone România a ajuns la 11,2 milioane la 31 decembrie 2021, compatrativ cu 11,4 milioane înregistrați la finalul lunii septembrie 2021.
CITEȘTE ȘI New York Times a cumpărat popularul joc Wordle"În 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, și, în același timp, ne-am extins și consolidat rețeaua pentru a ne asigura că atât clienții din mediul urban, cât și cei din cele mai îndepărtate zone rămân conectați, cu acces fiabil la servicii fixe și mobile de calitate. Privind înainte, cuvântul cheie este ‚schimbare’. Atât la nivel de industrie, cât și de companie, ne așteptăm la o schimbare de ritm. Veți vedea un Vodafone mai dinamic în 2022 și în anii ce vor urma", a declarat Achilleas Kanaris, CEO Vodafone România.
Vodafone operează rețele mobile și fixe în 21 de țări și colaborează cu rețele mobile în alte 52 de țări. La 31 decembrie 2021, compajia avea peste 300 de milioane de utilizatori de servicii mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix și peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV.
Vodafone este unul dintre principalii jucători mondiali în domeniul IoT (Internet of Things), conectând peste 142 de milioane de dispozitive și platforme.