În ciuda faptului că este primul produs nou și important pe care îl lansează după iPhone, Apple nu pare să fi reușit să convingă mulți dezvoltatori să facă aplicații native pentru noua sa cască.
Conform datelor oferite de Appfigures, există în jur de 150 de aplicații native pentru casca Vision Pro pe care utilizatorii le vor putea încerca.
Pe de o parte, unii se așteptau ca dezvoltatorii să fie mai activi. Pe de altă parte, prețul de 3.500 de dolari, fără accesorii, face din aceasta un produs de nișă.
CITEȘTE ȘI Peste 160.000 de căști Vision Pro precomandate. Când intră pe piațăChiar și așa, în comparație cu cele 1,8 milioane de aplicații pentru iPhone, 150 de aplicații pentru Vision Pro par cam puține, chiar și pentru început.
Mai multe companii importante, precum Netflix, YouTube și Spotify, au anunțat deja că nu vor dezvolta aplicații native pentru Vision Pro.
Este adevărat că ecosistemul de aplicații pentru Vision Pro nu se rezumă doar la aplicațiile native. Apple a avut grijă ca aplicațiile de iPhone și iPad să ruleze automat pe noua sa cască, chiar dacă experiența nu va fi aceeași.