Veniturile Twitter au atins nivel de 1 miliard de dolari în trimetrul patru al anului 2019, un record pentru companie, iar numărul utilizatorilor activi zilnic a depășit așteptările de pe Wall Street, dar costurile mai mari au făcut ca profitul să rateze ținta propusă de companie, relatează site-ul Variety.
Twitter a obținut în trimestrul patru venituri în creștere cu 11%, la 1,01 miliarde de dolari, peste așeptările analiștilor, reflectând ”progresul constant al veniturilor și performanțele solide la nivelul tuturor zonelor geografice majore, cu o soliditate deosebită a publicității în Statele Unite”, a anunțat compania.
Profitul net ajustat de 195,6 milioane dolari (în scădere cu 20%), respectiv de 25 de cenți pe acțiune, este sub estimarea analiștilor, de 29 de cenți, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Twitter a raportat pentru trimestrul patru un număr mediu al utilizatorilor activ zilnic monetizabili, în creștere cu 21% față de aceeași perioadă a anului trecut și o creștere netă de 7 milioane, de la 145 de milioane în trimestrul anterior.
Analiștii anticipau că numărul utilizatorilor activi zilnic va ajunge la 147,5 milioane la sfârșitul anului 2019.
Acțiunile Twitter au urcat cu peste 8% în timpul tranzacțiilor electronice premergătoare deschiderii bursei de pe Wall Street.
Număr mediu al utilizatorilor activ zilnic monetizabili se referă la utilizatorii cărora compania le poate vinde publicitate.
Costurile Twitter au urcat în trimestrul patru cu 22%, la 854 de milioane de dolari.
Compania anticipează un impact al costurilor asupra profitului din primul trimestru. Astfel, Twitter estimează pentru primul trimestru al acestui an venituri de 825-885 de milioane de dolari și un profit operațional cuprins între zero și 30 de milioane de dolari, față de 93,7 milioane de dolari în intervalul similar al anului trecut.
Potrivit Twitter, ”siguranța și sănătatea” activității pe platforma sa continuă să fie prioritare. În trimestrul patru, eforturile companiei au avut ca rezultat un declin de 27% al raportărilor referitoare la tweet-uri care încalcă termenii și serviciile.
Compania a interzis anul trecut publicitatea politică, în anticiparea alegerilor prezidențșiale americane din noiembrie. Twitter a luat și măsuri pentru ”protejarea integrității conversațiilor referitoare la politică”. Astfel, compania a reintrodus etichetele pentru alegeri, lansate prima oară pentru alegerile de la jumătatea mandatului, care au avut loc în 2018. Aceste etichete identifică candidații care se califică pentru alegerile primare pentru Camera Reprezentanților, Senat și autoritățile statelor federale.
Într-o scrisoare adresată acționarilor, Twitter a subliniat atenția care va fi acordată în continuare adăugării de conținut video live și la cerere, de sport, divertisment, știri și politică.
Compania a extins un acord multi-anual cu NBA și Turner Sport, pentru transmiterea în direct a cel puțin 20 de meciuri NBA și TNT, și un acord cu ABC și Academia pentru Artă și Știință Cinematografică, pentru transmiterea în direct, în exclusivitate, a ceremoniei de decernare a premiilor Oscar pe 9 februarie.