Veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 2,1% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2020, la 193 milioane de euro, în comparație cu perioada similară a anului anterior.
"Veniturile din servicii sunt de 193 milioane de euro în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2020, înregistrând o scădere de 2,1% în comparație cu perioada similară a anului anterior", a anunțat miercuri compania.
Baza de clienți a Vodafone România (inclusiv IoT) a atins valoarea de 11 milioane de clienți la 31 decembrie 2020, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI UiPath, desprins în 2015 dintr-o mică firmă românească de apartament, intră în Top 5 cei mai valoroși unicorni din lume. CEO-ul Dines: Suntem produsul învățământului comunist. Nu am făcut bani pentru mașini scumpe, vile sau distracție!"Obiectivul nostru principal a fost de a oferi acces la educația digitală pentru copii și de a reduce decalajele dintre diferite zone ale țării. Ca furnizor în cadrul licitației coordonate de Ministerul Educației și Cercetării am finalizat la finalul anului 2020, printr-un efort extraordinar cu numeroase provocări datorate contextului pandemic, procesul de livrare a peste 108.000 de tablete conectate la internet. Pe lângă aceste dispozitive, este important de menționat faptul că alte câteva zeci de mii de tablete au fost furnizate de Vodafone România în cadrul proiectelor educaționale inițiate la nivel local de instituții și ONG-uri. În plus, Vodafone România s-a implicat în programul național 'Internet în școli', reușind conectarea la internet a sute de școli din România în doar câteva săptămâni. Prin intermediul susținerii, dispozitivelor, conexiunilor și cunoștințelor pe care le investim în digitalizarea țării noastre, aducem o contribuție semnificativă digitalizării României. Este important să demarăm reconstrucția societății noastre și să începem să lucrăm la redresarea economică, deoarece avem această oportunitate uriașă de a construi o societate și o economie mai bune și mai reziliente ce susțin incluziunea. Având în vedere că sectorul telecomunicațiilor are un rol cheie, dar și faptul că am văzut începutul construcției acestor acestor planuri, considerăm că există oportunități extraordinare în mai multe domenii, precum asigurarea suportului și a condițiilor optime pentru dezvoltarea infrastructurii de rețea, digitalizarea sectorului de activități esențiale cum ar fi educația și sănătatea, dar și infrastructura de telecomunicații. Aceasta reprezintă șansa noastră ca societate să construim un viitor mai bun și mai durabil", spune Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.
Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa, este cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume, iar platforma de tehnologie M-Pesa permite, în Africa, unui număr de peste 45 de milioane de oameni să beneficieze de acces la plăți mobile și servicii financiare. Operează rețele mobile și fixe în 21 de țări și 48 de rețele mobile partenere. La 31 decembrie 2020, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV și peste 118 milioane de dispozitive IoT conectate.
De asemenea, Vodafone și-a planificat reducerea emisiilor de gazele cu efect de seră cu 50% până în 2025 și până la net zero până în 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 pentru operațiunile sale și prin reutilizarea, revânzarea sau reciclarea a 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.