Divizia de telefoane mobile a producătorului japonez se află în cel mai jos punct din ultimii 9 ani.
În perioada aprilie-iunie 2019, Sony a livrat doar 900.000 de telefoane, conform chiar rezultatelor pentru Q2 2019 oferite de companie.
Comparativ cu cele 2 milioane de telefoane vândute în aceeași perioadă a anului trecut, care nu era nici aceea o cifră impresionantă, vânzările de telefoane ale companiei japoneze sunt acum mai mici cu 55 de procente.
Apogeul Sony pe piața de smartphone-uri a fost atins în al patrulea trimestru din 2019. De atunci, cu excepția perioadei sărbătorilor de iarnă, vânzările japonezilor nu au mai cunoscut creșterea decât foarte de rar.
CITEȘTE ȘI Gartner: vânzările globale de smartphone-uri vor scădea anul acesta cu 2,5%Numărul mic de smartphone-uri livrate i-a determinat pe cei de la Sony să-și revizuiască și predicțiile pentru tot anul 2019. În loc de 5 milioane, câte spera în urmă cu un trimestru, Sony spune că acum că se așteaptă ca anul acesta să vândă 4 milioane de smartphone-uri.
În prima jumătate a anului, vânzările de smartphone-uri Sony însumează 2 milioane.
Singura speranță vine dinspre flagship-ul Xperia 1, lansat la finalul lunii mai. Se așteaptă ca impactul acestuia, atât cât va fi, să se facă simțit în Q3.
Și din punctul de vedere al veniturilor se înregistrează o scădere importantă, de 23%. Sony Mobile a pierdut în ultimul trimestru 101 miliarde yeni (aproximativ 852 milioane de euro).