Vânzările de smartphone-uri Galaxy S7 au crescut cu 17,4% profitul operațional al Samsung în T2

Vânzările de smartphone-uri Galaxy S7 au crescut cu 17,4% profitul operațional al Samsung în T2
scris 7 iul 2016

Grupul sud-coreean Samsung Electronics estimează că, în perioada aprilie - iunie 2016, profitul său operațional a atins cea mai ridicată valoare din ultimii doi ani, grație vânzărilor solide de smartphone-uri Galaxy S7, transmite AFP.

Conform unor estimări preliminare publicate joi, Samsung Electronics a realizat în trimestrul al doilea al acestui an un profit operațional de 8.100 miliarde woni (6,98 miliarde de dolari), în creștere cu 17,39%, comparativ cu 6.900 de miliarde woni în perioada similară a anului trecut. Acesta este cel mai mare profit operațional realizat de Samsung după primul trimestru din 2014 și, de asemenea, depășește estimările analiștilor intervievați de Bloomberg News, care se așteptau la un profit operațional de 7.400 de miliarde de woni.

Urmărește-ne și pe Google News

Samsung a mai estimat că vânzările sale în trimestrul al doilea au ajuns la 50.000 de miliarde de woni, în creștere cu 3% față de rezultatul din perioada similară a anului trecut. Grupul sud-coreean nu a oferit, însă, estimări cu privire la profitul său net trimestrial, acesta urmând să fie dezvăluit cu ocazia publicării rezultatelor definitive la finalul acestei luni.

Guvernul și IBM pregătesc înființarea unui centru de inovare pentru tehnologiile cognitive CITEȘTE ȘI Guvernul și IBM pregătesc înființarea unui centru de inovare pentru tehnologiile cognitive

Analiștii sunt de părere că aceste cifre peste așteptări se datorează programelor de reducere a costurilor și vânzărilor solide de smartphone-uri Galaxy S7. Peter Lee, analist la NH Investment & Securities, estimează că în perioada aprilie - iunie 2016 Samsung a vândut peste 16 milioane smartphone-uri Galaxy S7, produs lansat pe piață în luna martie a acestui an.

Divizia de telefoane mobile este responsabilă pentru cea mai mare parte din profitul Samsung, însă, în ultimii ani, grupul sud-coreean a început să fie presat atât de grupul american Apple, producătorul iPhone, cât și de rivalii chinezi, precum Huawei pe segmentul dispozitivelor low-end.

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
samsung