Google anunță că a început să testeze un nou model de reclame în cadrul secțiunii de căutare a imaginilor, care le va permite utilizatorilor să cumpere anumite produse.
La fel ca reclamele din paginile standard de pe Google, secțiunea de căutare după imagini a motorului american va include așa-numite anunțuri sponsorizate.
În acest caz, anunțurile sponsorizate vor prelua formatul din secțiunea de căutare a imaginilor și vor încuraja achiziționarea unui produs plecând de la imaginea acestuia.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Spre exemplu, un magazin online va putea cumpăra o reclamă în secțiunea de imagini pe baza cuvintelor cheie care includ termenii folosiți pentru căutarea unui anumit model de smartphone.
Unui utilizator care va căuta modelul respectiv de smartphone îi va apărea anunțul care va afișa alături de imaginea produsului anumite informații și prețul la care poate fi achiziționat.
La fel ca în cazul anunțurilor sponsorizate din paginile standard de căutare, va exista un link care va trimite utilizatorii interesați pe site-ul companiei care a cumpărat anunțul.
Imaginile care constituie astfel de anunțuri vor avea un watermark cu textul “Sponsorizat”, pentru a fi deosebite de restul imaginilor din secțiune.
Google se inspiră astfel de la Pintrest și Instagram, care includ deja funcții similare de shopping.
Pentru început, noile reclame vor fi afișate numai unui număr limitat de utilizatori, care caută imagini folosind cuvinte pe anumite topicuri precum zona produselor de birou și a artelor abstracte.