CEO-ul Twitter, Elon Musk, a declarat vineri că platforma de socializare va percepe un comision de 10% din abonamentele de conținut ale creatorilor, după primul an, deoarece compania caută să monetizeze conținutul de pe site în încercarea de a-și diversifica sursele de venituri, transmite Reuters.
La începutul acestei luni, Musk a declarat că utilizatorii platformei de socializare vor putea să le ofere urmăritorilor lor abonamente la conținut, inclusiv texte de lungă durată și videoclipuri de câteva ore, potrivit News.ro.
El a mai spus că Twitter nu va percepe un comision din câștigurile generate de abonamentele de conținut, în primele 12 luni.
CITEȘTE ȘI Giganții americani ai tehnologiei mizează în stil mare pe inteligența artificială și reduc costurile pentru alte activitățiMusk a adus schimbări la Twitter pentru a crește veniturile, după ce veniturile din publicitate ale platformei au scăzut anul trecut, în perioada de până la achiziția sa de 44 de miliarde de dolari, încheiată în octombrie.
El a adăugat că partea percepută de companie din veniturile abonamentelor pe platformele iOS și Android va scădea la 15% în al doilea an, de la 30% în primul.