La mai mulți ani de când Snapchat a lansat formatul Stories, iar Facebook l-a copiat în toate produsele sale, Twitter pregătește propria variantă a formatului efemer.
Twitter a început să testeze în cadrul rețelei sale sociale un nou tip de postări care arată și funcționează izbitor de asemănător cu deja foarte popularul format Stories, care se bucură de un mare succes în special pe Instagram.
Noul format, pe care Twitter îl numește Fleets, este afișat tot în partea de sus a ecranului și dispare tot după 24 de ore.
CITEȘTE ȘI Twitter și Google le-au recomandat angajaților să lucreze de acasăCel puțin în versiunea care este testată acum doar în Brazilia, Fleet-urile nu suportă interacțiuni - utilizatorii nu pot da like, nu pot comenta și nu pot da share.
Clipurile vor fi limitate în momentul lansării la 2 și 20 de secunde sau cel mult 512MB pentru utilizatorii obișnuiți. Publicațiile, pe de altă parte, vor putea posta filmări de până la 10 minute.
Ordinea afișării Fleet-urilor va fi stabilită de un algoritm care va lua în calcul mai multe elemente precum prospețimea postării și relația dintre utilizatori - vor fi prioritizate postările celor care se urmăresc reciproc.
Testarea va dura câteva luni, astfel că noul format va fi disponibil pentru toți utilizatorii cel mai devreme în vară.
Este evident că Twitter, ca și Facebook, vede în acest format o sursă cu potențial de creștere a veniturilor. Ca și Stories, Fleets va acomoda reclame pe tot ecranul, adorate de marile branduri și nu numai.