Twitter a avut în primele trei luni ale acestui an al doilea trimestru profitabil de la listarea din 2013, după o lungă perioadă în care afacerea s-a luptat să devină viabilă. Compania a trecut pe profit în ultimul trimestru al anului trecut.
Platforma de socializare a înregistrat în primul trimestru din 2018 un profit de 61 de milioane de dolari, după un rezultat net de 91 de milioane dolari în ultimul trimestru al anului trecut. În primul trimestru din 2017, Twitter anunța o pierdere de 61 de milioane.
Acțiunile companiei erau în urcare cu aproape 3% înainte de începerea ședinței de tranzacționare pe bursa de la New York.
CITEȘTE ȘI Compania Altaba, fostă Yahoo, amendată cu 35 milioane dolari în SUA pentru că nu a dezvăluit la timp că a fost ținta unui atac ciberneticVeniturile companiei au crescut cu 21% în ritm anual, la 665 de milioane de dolari, depășind estimările analiștilor intervievați de Reuters, care anticipau venituri de circa 605 de milioane de dolari.
Platforma de socializare a adăugat 6 milioane de utilizatori lunari față de ultimul trimestru al anului trecut, numărul total de persoane care folosesc serviciul în fiecare lună urcând la 336 de milioane.
Și veniturile din publicitate au crescut cu 21%, la 575 de milioane de dolari, pe fondul unui număr mai mare de articole sponsorizate.