Twitter a anunțat, marți, că lansează la nivel global ”fleeturi”, mesaje care dispar după 24 de ore, similare cu funcția stories care este populară pe Snapchat și aplicația de fotografii Instagram a Facebook, transmite Reuters.
Compania anunțase anterior planul pentru aceste tweeturi efemere, numite “fleets”, pe care le-a testat în Brazilia, Italia, India și Coreea de Sud, scrie News.ro.
”Unii dintre voi ne spun că le este inconfortabil să scrie tweeturi pentru că par atât de publice, de permanente și că este o presiune prea mare să le redistribuie și să le aprecieze”, au afirmat directorul pentru design Joshua Harris și directorul de produs Sam Haveson, într-o postare pe blog.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Pentru că dispar după o zi, fleeturile ajută oamenii să se simtă mai confortabil atunci când împărtășesc gânduri personale, opinii și sentimente”, au adăugat aceștia.
Fleeturile, care includ text, fotografii și filmări, vor fi disponibile în partea de sus a paginii principale a Twitter și pe profilul celui care le trimite.
Twitter și alte companii de media socială sunt presate să gestioneze mai bine abuzurile și dezinformările virale de pe site-urile lor.
Purtătorul de cuvânt al Twitter, Liz Kelley, a spus că fleeturile sunt supuse acelorași reguli ca și tweeturile.
Kelley a mai explicat că avertismentele și etichetele aplicate de companie pe conținutul care manipulează sau dezinformează ar putea fi aplicate și pe fleeturi.
Twitter a mai confirmat că lucrează la o funcție audio, numită ‘Spaces’, pe care o va testa în acest an. Funcția va permite utilizatorilor să discute în public și conversațiile în grup. Această funcție se aseamănă cu Clubhouse, o platformă socială unde utilizatorii sunt invitați să poarte conversații vocale în camere chat.