Companiile care vor să afișeze bife speciale pe Twitter pentru contul propriu și conturile angajaților trebuie să plătească de la 1.000 de dolari în sus pe lună.
Marele plan de creștere a veniturilor Twitter, anunțat anterior de Elon Musk, este acum lansat oficial. Se numește Verification for Organisations și permite organizațiilor „să se diferențieze în cadrul platformei”.
Pagina de profil a unei companii din cadrul programului va afișa un simbol cu logo-ul companiei. Același simbol va apărea în orice pagină în care apare numele de utilizator respectiv. Abonamentul lunar costă 1.000 de dolari.
În plus, companiile pot include și conturile unora dintre proprii angajați în program, care vor beneficia de același simbol. Pentru fiecare angajat se va plăti, în plus, 50 de dolari pe lună.
Planul lui Elon Musk nu este primit cu același entuziasm de toată lumea. Deja mai multe mari publicații din Statele Unite, printre care New York Times și Los Angeles Times au anunțat că nu au de gând să plătească pentru noul program de verificare.