Twitter a lansat astăzi funcții în Europa prin care alegătorii pot identifica mai ușor reclamele de campanie politică, esențiale pentru alegerile parlamentare europene din luna mai, pe fondul temerilor legate de posibile campanii de dezinformare din partea Rusiei și a riscurilor unor măsuri din partea autorităților de reglementare, transmite Reuters.
Operatorii rețelelor de socializare, precum Facebook și Twitter, sunt presați să ia măsuri mai ferme pentru a combate știrile false și răspândirea extremismului și a propagandei. Uniunea Europeană este îngrijorată în privința influenței Rusiei, țara care a negat astfel de acțiuni, arată news.ro.
Twitter a anunțat că politica sa în domeniul reclamelor politice, introdusă la alegerile parlamentare din SUA de anul trecut, vor fi lansate și în India și Australia, care vor organiza la rândul lor alegeri.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În esență, aceste măsuri înseamnă că oricine poate vederea pe Twitter reclame politice în Centrul pentru Transparența Reclamelor, cu detalii privind facturarea, cheltuielile pentru promovare, precum și date privind țintirea demografică. Reclamele vor fi disponibile pe termen nelimitat.
O etichetă vizuală și informații referitoare la conținutul promovat vor permite utilizatorilor să identifice reclamele de promovare politică și cine le-a plătit.
”Politica moastră referitoare la reclamele politice este extinsă pentru a acoperi #EUElections2019, oferind publicului larg o nouă serie de informații despre cine face promovare politică pe Twitter”, a anunțat compania într-o postare pe blog.
Candidații sau organizațiile vor trece printr-un proces de certificare, cu dovedirea identității, înainte de a putea să facă publicitate politică pe site. Această politică va intra în vigoare pe 11 martie.