Twitter caută o strategie nouă, după ce principalii ofertanți și-au pierdut interesul pentru preluarea companiei

Twitter caută o strategie nouă, după ce principalii ofertanți și-au pierdut interesul pentru preluarea companiei
scris 10 oct 2016

Twitter, care nu reușește să atragă mai mulți utilizatori, va fi nevoită să se concentreze mai mult pe dezvoltarea serviciului de transmisiuni video în direct, după ce ofertanți importanți, precum Google, și-ar fi pierdut interesul pentru preluarea companiei, potrivit unor persoane apropiate situației, citate de Bloomberg.

Alphabet, compania mamă a Google, Salesforces.com și Walt Disney s-au consultat cu băncile referitor la oportunitatea de a cumpăra Twitter, iar sursele au spus că este improbabil să facă oferte de preluare, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Twitter urma să organizeze vineri o întâlnire între membrii consiliului de administrație cu cunsultanți externi, dar aceasta a fost anulată, a spus una din surse.

Operatorul rețelei sociale a început să caute cumpărători după mai multe trimestre în care creșterea vânzărilor și a numărului de utilizatori a încetinit.

În urma interesului exprimat de un posibil cumpărător, Twitter a angajat în septembrie băncile Goldman Sachs Group și Allen&Co să se ocupe de vânzare.

Directorul general Jack Dorsey s-a opus vânzării, în timp ce co-fondatorul Ev Williams, membru în consiliul de administrație, a susținut-o.

VIDEO Hillary Clinton și Donald Trump au avut cea mai dură dezbatere, presărată cu amenințări CITEȘTE ȘI VIDEO Hillary Clinton și Donald Trump au avut cea mai dură dezbatere, presărată cu amenințări

Persoane apropiate situației au mai spus că Twitter a analizat și alte opțiuni, cum ar fi vânzarea unor active care nu fac parte din operațiunile de bază.

Dacă nu va găsi un cumpărător, Twitter va încerca să atragă mai mulți cumpărători printr-o nouă strategie care se referă la transmisiuni video în direct.

Compania a format parteneriate pentru transmiterea în direct de conținut sportiv, politică și de divertisment, cum ar fi meciurile de joi seara din Liga Națională de Fotbal.

Eforturile în acest sens nu au avut încă o contribuție semnificativă la creșterea numărului de utilizatori sau a publicității pe platforma de socializare.

Acțiunile companiei din San Francisco au scăzut cu 35% în ultimele 12 luni.

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter