O analiză independentă susține că abonamentul Twitter Blue nu a atras până acum atât de mulți bani cât spera noul proprietar al platformei sociale.
În primele trei luni de existență, Twitter Blue a atras venituri de 11 milioane de dolari de pe platformele mobile deținute de Google și Apple, Android, respectiv iOS, conform unei estimări făcute de Sensor Tower.
11 milioane de dolari reprezintă o sumă mică pentru o platformă ca Twitter, mai ales în contextul în care aceasta se confruntă cu o scădere a veniturilor generate de reclame și din cauza modului în care noul proprietar conduce compania.
CITEȘTE ȘI Twitter afișează mai puține reclame pentru abonațiEste adevărat că estimarea nu include și abonamentele făcute în cadrul versiunii web a platformei, acolo unde acestea costă mai puțin. Însă, Twitter este o platformă preponderent mobilă.
Sensor Tower estimează că în cele trei luni Twitter Blue a adunat 385.000 de abonați pe cele două platforme mobile și că Statele Unite sunt cea mai mare piață, de unde vin 246.000 dintre abonații actuali.
Twitter Blue a fost lansat inițial în 2021, înainte să fie relansat sub o nouă formă, după ce compania a fost cumpărată de Elon Musk.
Musk nu a făcut un secret din faptul că speră ca Twitter să se debaraseze de reclame și să genereze venituri exclusiv prin intermediul abonamentelor.
În România, Twitter Blue costă 40 de lei pe lună sau 421 de lei pe an.