Twitter a avut în perioada aprilie-iunie rezultate financiare record, peste așteptările analiștilor, acesta fiind al treilea trimestru profitabil de la listarea din 2013. După o lungă perioadă de pierderi, Twitter a trecut pe profit în ultimul trimestru al anului trecut.
Profitul net al companiei a fost de 100 de milioane de dolari. Spre comparație, Twitter a raportat o pierdere de 116 milioane de dolari în trimestrul al doilea din 2017 și un profit de 60 de milioane de dolari în primul trimestru din acest an.
Vânzările totale, venite în special din publicitate, au fost de 711 milioane de dolari, cu 24% peste cele înregistrate în urmă cu un an. Analiștii chestionați de Reuters estimau vânzări de circa 670 milioane de dolari.
CITEȘTE ȘI Tarom vrea să cumpere o aeronavă de lux cu până în 10 locuri pentru a o închiria oamenilor de afaceriVeniturile din publicitate au fost susținute și de Cupa Mondială de fotbal, reclamele asociate aducând 30 de milioane de dolari companiei.
Totuși, numărul de utilizatori lunari a scăzut cu 1 milion, la 335 de milioane de persoane, comparativ cu trimestrul anterior. Analiștii anticipau creșterea numărului de utilizatori lunari cu 1 milion de persoane, iar evoluția ridică semne de întrebare legate de capacitatea companiei de a găsi o strategie pantru a crește atât veniturile, cât și numărul de utilizatori. Acțiunile scad cu 16% pre-market pe fondul acestor îngrijorări.
Compania pune declinul pe seama suspendării a numeroase conturi pentru a preveni instagarea la ură și știrile false.
Platformele de socializare se află în atenția autorităților de reglementare din întreaga lume fiind acuzate că fac prea puțin pentru a preveni răspândirea conținutului fals. Companiile au început să ia măsuri ca ștergerea conturilor utilizatorilor, introducerea unor actualizări și monitorizarea activă a conținutului.
Numărul de utilizatori zilnici a crescut cu 11% în ritm anual.