Twitter anunță rezultate record pentru perioada mai-iunie, al treilea trimestru în care compania este profitabilă

Twitter anunță rezultate record pentru perioada mai-iunie, al treilea trimestru în care compania este profitabilă
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 27 iul 2018

Twitter a avut în perioada aprilie-iunie rezultate financiare record, peste așteptările analiștilor, acesta fiind al treilea trimestru profitabil de la listarea din 2013. După o lungă perioadă de pierderi, Twitter a trecut pe profit în ultimul trimestru al anului trecut.

Profitul net al companiei a fost de 100 de milioane de dolari. Spre comparație, Twitter a raportat o pierdere de 116 milioane de dolari în trimestrul al doilea din 2017 și un profit de 60 de milioane de dolari în primul trimestru din acest an.

Urmărește-ne și pe Google News

Vânzările totale, venite în special din publicitate, au fost de 711 milioane de dolari, cu 24% peste cele înregistrate în urmă cu un an. Analiștii chestionați de Reuters estimau vânzări de circa 670 milioane de dolari.

Tarom vrea să cumpere o aeronavă de lux cu până în 10 locuri pentru a o închiria oamenilor de afaceri CITEȘTE ȘI Tarom vrea să cumpere o aeronavă de lux cu până în 10 locuri pentru a o închiria oamenilor de afaceri

Veniturile din publicitate au fost susținute și de Cupa Mondială de fotbal, reclamele asociate aducând 30 de milioane de dolari companiei.

Totuși, numărul de utilizatori lunari a scăzut cu 1 milion, la 335 de milioane de persoane, comparativ cu trimestrul anterior. Analiștii anticipau creșterea numărului de utilizatori lunari cu 1 milion de persoane, iar evoluția ridică semne de întrebare legate de capacitatea companiei de a găsi o strategie pantru a crește atât veniturile, cât și numărul de utilizatori. Acțiunile scad cu 16% pre-market pe fondul acestor îngrijorări.

Compania pune declinul pe seama suspendării a numeroase conturi pentru a preveni instagarea la ură și știrile false.

Platformele de socializare se află în atenția autorităților de reglementare din întreaga lume fiind acuzate că fac prea puțin pentru a preveni răspândirea conținutului fals. Companiile au început să ia măsuri ca ștergerea conturilor utilizatorilor, introducerea unor actualizări și monitorizarea activă a conținutului.

Numărul de utilizatori zilnici a crescut cu 11% în ritm anual.

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter
retea
sociala
socializare
rezultate