Afișările pe care le fac postările va deveni un indicator public pe Twitter, unde oricine va putea vedea de câte ori a fost citită o anumită postare.
Twitter a început să testeze afișarea numărului de vizualizări pentru postările din cadrul rețelei, o facilitate care arată și funcționează într-un mod similar funcției de care YouTube dispune de mulți ani.
Elon Musk spune că acest indicator, care va putea fi văzut de oricine, va arăta cât de viu este Twitter în realitate. Conform noului proprietar al companiei, peste 90% dintre utilizatori folosesc platforma în mod pasiv, vizionând conținutul postat fără a interacționa sau a crea propriile postări.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Dacă într-adevăr cifrele vor fi așa mari cum lasă Musk de înțeles, afișarea publică a vizualizărilor ar putea ajuta platforma să atragă mai mulți creatori de conținut.
Musk vrea să folosească modelul de business utilizat cu succes de YouTube, Instagram și alte platforme, în care creatorii de conținut joacă un rol important în atragerea de noi utilizatori și vânzarea de publicitate.
Până acum, doar autorii postărilor puteau să vadă numărul afișărilor realizate, acesta fiind unul dintre indicatorii din cadrul setului de Analytics oferit de Twitter.
Deocamdată, noua funcționalitate este disponibilă unui număr limitat de utilizatori în cadrul aplicațiilor de iPhone și Android. Aceasta va fi implementată în curând și în cadrul versiunii web.