Utilizatorii Twitter care plătesc pentru abonamentul Twitter Blue văd acum doar jumătate din reclamele afișate în mod normal, cel puțin în unele din paginile platformei.
Elon Musk vorbea încă dinainte de lansarea abonamentelor Twitter Blue despre înjumătățirea reclamelor, ca o facilitate pentru plătitori, facilitate care abia acum devine activă.
Astfel, abonații Twitter Blue vor vedea doar jumătate din reclamele afișate celorlalți utilizatori în cadrul fluxurilor „Following” și „For You”.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Conform paginilor de suport tocmai publicate de Twitter, în cazul abonaților, numărul postărilor organice dintre reclame va fi de două ori mai mare în medie, însă, vor exista diferențe - uneori vor apărea mai multe postări organice între reclame, alte ori mai puține, dar media se va menține undeva la jumătate față de abonații obișnuiți.
Reducerea numărului de reclame este valabilă doar pentru secțiunea menționate, nu și pentru restul paginilor din cadrul rețelei sociale. Paginile de profil, replicile, secțiunea Explore și celelalte pagini vor afișa în continuare același număr de reclame pentru toată lumea.
Cu aceeași ocazie, Twitter anunță și o altă modificare în legătură cu abonamentele Twitter Blue. Postările la care comentează abonații vor beneficia de un mic „boost” din partea algoritmului, urmând să rankeze mai sus în feed decât în mod normal.
Twitter Blue este disponibil și în România, unde costă 44 de lei pe lună sau 464 de lei pe an. Abonamentul s-a scumpit de la 37 de lei pe lună sau 390 de lei pe an în momentul lansării.