Twitter a suspendat în perioada ianuarie-martie 100.000 de conturi create de utilizatori care aveau conturile blocate, numărul acestora fiind cu 45% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, potrivit site-ului Venture Beat.
"Anterior, analizam tweet-urile posibil abuzive doar dacă erau reclamate. Știam că acest lucru nu este acceptabil, așa că la începutul acestui an am adoptat o atitudine proactivă față de abuzuri, în afară de analizarea reclamațiilor oamenilor”, a anunțat compania într-o postare pe blog, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Twitter a arătat că numărul conturilor suspendate în termen de 24 de ore de la raportare a crescut de trei ori comparativ cu intervalul similar al anului 2018.
Compania a mai anunțat că datorită învățării automate și a altor tehnici, 38% din conținutul abuziv de pe platforma Twitter este ”scos la suprafață în mod proactiv” pentru a fi evaluat de angajați, și că a observat că numărul reclamațiilor după o interacțiune cu un cont pe care reclamantul nu îl urmărește a scăzut cu 16%.
Aceeași tehnologie pe care o folosim pentru urmărirea spam-urilor, manipulării platformei și alte încălcări ale regulilor semnalează tweet-urile abuzive”, au scris vicepreședintele Twitter, Donald Hicks, și directorul pentru managementul produsului, David Gasca.
În plus, Twitter răspunde cu 60% mai rapid solicitărilor și elimină cu 2,5 ori mai multe informații private din reclamații.
În următoarele săptămâni, Twitter intenționează să își îmbunătățească tehnologia pentru a evalua mai rapid conținutul care încalcă regulile.