Noua formă a abonamentului Twitter Blue a fost lansată și include o bifă albastră, care deja creează probleme.
La doar o zi după alegerile intermediare din Statele Unite, pentru a evita să atragă nemulțumirile politicienilor, Twitter a lansat noul abonament Blue, care le aduce abonaților o bifă albastră alături de numele de utilizator.
În noul format, pe lângă bifa albastră, Twitter Blue promite, printre altele, mai puține reclame și prioritate la replici și în căutare. În acest moment, însă, cei care se abonează primesc doar bifa.
CITEȘTE ȘI Twitter va avea două bifeAșa cum se anticipa și contrar celor promise de Elon Musk, bifa albastră nu ajută în filtrarea informațiilor false, ci din contră. Deja în primele ore au apărut mai multe conturi care impersonează o serie de celebrități, răspândind informații ca și cum ar fi din partea acestora.
Asta pentru că oricine se abonează la Twitter Blue primește bifa albastră, care este, încă, asociată de cei mai mulți utilizatori ai rețelei cu un cont oficial, verificat de Twitter.
Abonamentul Blue costă în Statele Unite 8 dolari pe lună, însă, Twitter spune că prețul actual este unul promoțional, ceea ce înseamnă că, destul de curând, acesta ar putea să crească.
Twitter Blue este, deocamdată, disponibil doar pe iPhone și iPad și poate fi contractat doar prin intermediul celor două platforme, nu și pe Android sau web.