Alături de cele două fluxuri de conținut pe care le oferă deja, TikTok se pregătește să lanseze un al treilea flux, care va afișa conținut local.
TikTok a început să testeze un nou flux de conținut, în care le va afișa utilizatorilor postări din apropierea lor. Acesta se va alătura celor două fluxuri deja existente în aplicație, „Following” și „For You”.
În același timp cu noul flux, TikTok testează și o nouă opțiune care le permite utilizatorilor să adauge etichete de localizare postărilor publicate. Acestea vor ajuta la identificarea conținutului din apropierea utilizatorului, însă, probabil, platforma chineză are și alte mijloace pentru a afla coordonatele geografice ale postărilor făcute de utilizatori pentru a le afișa în viitorul flux de conținut local.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Dacă va avea succesul scontat, noul flux ar putea să atragă și mai mulți utilizatori, în ciuda Facebook și Instagram, care lucrează de zor la copierea celor mai populare facilități ale TikTok.
De cealaltă parte, localizarea este importantă pentru TikTok și cei care cumpără reclame în cadrul platformei, permițând o targetare mai precisă, ceea ce, teoretic, ar trebui să crească șansele de cumpărare a produselor promovate.
O targetare mai precisă a reclamelor și conținutului de pe TikTok este o veste proastă și pentru Google, care știe că, deja, din ce în ce mai mulți tineri caută puncte de interes mai degrabă pe rețelele sociale decât pe propriul motor de căutare.
Cu noul flux de conținut local, TikTok le-ar putea afișa utilizatorilor, de exemplu, postări și reclame ale restaurantelor din zonă, oferind cu multă ușurință o funcție pentru care, în mod tradițional, se apela la Google Search și Google Maps.