În vreme ce Meta încearcă să copieze cât mai multe lucruri de la TikTok, platforma chineză vine cu o nouă soluție pentru a se promova direct pe rețelele sociale deținute de Meta.
După ce Meta nu doar că a copiat formatul video scurt de la TikTok, ci a preluat inclusiv fluxul cu postări din afara bulei și elemente ale interfeței grafice, jocul de-a șoarecele și pisica dintre cele două companii continuă cu o mutare din partea TikTok.
TikTok lansează acum o opțiune prin care utilizatorii pot posta conținutul în format Story pe alte platforme sociale, în frunte cu Instagram și Facebook, rețele deținute de rivalul Meta.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noua opțiune va contribui la creșterea vizibilității conținutului TikTok pe platformele deținute de Meta și, automat, la promovarea directă a TikTok pe cele două rețele rivale.
Funcția de partajare pe Instagram și Facebook a Story-urilor va fi găsită în meniul de Share, alături de vechile opțiuni, precum descărcarea sau ștergerea postărilor.
Meta deja are o problemă cu conținutul preluat de utilizatori de pe TikTok și postat apoi pe Instagram sau Facebook. Aceste clipuri poartă watermark-ul TikTok și promovează rețeaua chineză direct pe platformele rivale.
Deja, compania americană a anunțat că va penaliza conținutul cu watermark-uri pentru ca preluările de pe TikTok să fie mai puțin vizibile și, în același timp, va aduce mai sus în feed conținutul original.