Un număr limitat de utilizatori TikTok pot posta clipuri cu o lungime de până la o oră, în cel mai recent test derulat de platformă.
După ce a crescut deja de mai mult ori limita de timp a clipurilor pe care le acomodează, TikTok testează acum postarea filmărilor care au o lungime de până la 60 de minute.
Schimbarea reprezintă cea mai nouă ridicare a pragului de timp dintr-un șir destul de lung. De la clipurile scurte cu care s-a lansat, TikTok a crescut limita acestora la 10 minute.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Între timp, creatorii de conținut care vând abonamente pot posta clipuri de 20 de minute, iar un număr limitat dintre utilizatori pot chiar posta filmări lungi de 30 de minute.
Clipurile scurte au fost, pentru rețeaua chineză, poarta de intrare pe piața platformelor de video, migrând, treptat, către filmări mai lungi care oferă mai multe oportunități de monetizare.
Limita de 60 de minute, spre exemplu, ar putea facilita postarea episoadelor întregi pentru producătorii sau platformele de streaming care vor dori să-și promoveze astfel un serial nou.
În același timp, TikTok se transformă dintr-un concurent din ce în ce mai serios pentru YouTube, care domină această piață, deși a eșuat în încercarea de a găzdui conținut premium.