În vreme ce alte platforme încă evaluează dacă merită sau nu să dezvolte aplicații pentru noua cască Apple de VR, TikTok tocmai și-a lansat propria aplicație.
Compania a lansat ceea ce numește o aplicație reimaginată pentru casca Apple Vision Pro, care oferă o experiență mai captivantă de vizionare decât prin intermediul browser-ului web.
Pentru a evidenția cât mai bine conținutul video, bara de navigare și butonul Like sunt separate, iar profilurile și comentariile utilizatorilor sunt afișate în lateral.
CITEȘTE ȘI Mulți clienți au returnat casca Vision ProAstfel, toate elementele importante ale interfeței devin vizibile în același timp, profitând de mediul virtual care nu limitează la fel de mult precum un ecran câmpul vizual.
Noua aplicație oferă suport și pentru funcționalitatea Shared Space, care permite redarea clipurilor din TikTok în paralel cu folosirea altor aplicații.
Lansarea aplicației vine la câteva săptămâni după ce compania anunța că lucrează la aceasta și înainte ca YouTube, unul din principalii rivali, să apuce să-și lanseze propria aplicație.