Platforma socială chineză a lansat o funcție de recrutare, cu disponibilitate limitată, deocamdată, prin care utilizatorii pot posta prezentări personale video pentru slujbele listate.
TikTok a demarat un program pilot de recrutare, care organizează așa-numitele CV-uri video postate de utilizatori sub un tag, numit, #TikTokResumes, unde companiile care fac angajări pot intra, viziona prezentările și, eventual, lua legătura cu posibilii candidați.
La programul pilot, care este activ, deocamdată, doar în Statele Unite, participă peste 30 de branduri, printre care WWE, Shopify și Target.
Există și un site dedicat, unde utilizatorii pot vedea posturile disponibile și pot targeta cu o prezentare video anumite posturi. Job-urile disponibile pot fi filtrate după oraș, experiența necesară și brand.
Primul set de aplicații este acceptat până la 31 iulie, aceasta fiind data limită până la care candidații își pot depune CV-urile pentru posturile și companiile care participă la prima parte a programului pilot.
Nu există, deocamdată, informații legate de extinderea în afara Statelor Unite a serviciului de recrutare al TikTok.