Meta lucrează la etichete pentru noua sa rețea socială Threads, care vor însoți postările ce necesită verificarea acurateții informațiilor sau sunt postate de instituții de presă deținute de guverne.
În cadrul unei discuții cu autoritățile din Australia, oficialii Meta, fostă Facebook, au anunțat că lucrează la instrumente care să ajute la diferențierea informațiilor adevărate de știrile false ori campaniile de manipulare.
Aceste instrumente includ etichetele ce vor fi afișate alături de postările ale căror afirmații au fost verificate și de cele care vin partea unor instituții de presă care țin de diverse guverne.
CITEȘTE ȘI Threads a trecut de 100 de milioane de utilizatori în cinci zileReprezentanții Meta a spus că aceste funcții vor fi adăugate „grabnic”, deoarece reprezintă o prioritate pentru companie.
Acest gen de etichete, pe lângă faptul că pot ajuta utilizatorii să distingă între adevăr și dezinformare, sunt foarte importante și pentru business-ul bazat pe reclame al Meta.
Brandurile nu apreciază ca propriile reclame să apară lângă știri false sau manipulări ale anumitor guverne, astfel că aceste etichete vor ajuta Meta să câștige încrederea advertiserilor.
Asta în contradicție cu Twitter, unde Elon Musk a renunțat la aceste etichete, stârnind nemulțumirea utilizatorilor, dar și a brandurilor, care și-au redus prezența pe această platformă.
Threads este, în fapt, noua mare amenințare pentru Twitter-ul lui Elon Musk, fiind, în mod, evident, o clonă menită să atragă milioanele de utilizatori nemulțumiți de schimbările făcute de controversatul antreprenor.
Spre neliniștea lui Musk, Threads a ajuns să aibă peste 100 de milioane de utilizatori după mai puțin de cinci zile din momentul lansării.